Laura Šmidová

 

  ... má 13 rokov a býva v Senici, v mestskej časti Čáčov. Laura chodí do 7. ročníka na 1. ZŠ V.P.Tótha v Senici. Prezradila nám však o sebe aj niečo viac.

Lauri, koľko rokov tancuješ?

- Tancujem 7 rokov.

 

Ako si sa dostala k tancu a ku skupine SONNY?

- Keď som bola malá, rada som si pre seba len tak tancovala. Chcela som sa tomu venovať aj naďalej, tak ma maminka prihlásila do SONNY.

 

Čo pokladáš za svoj doterajší najväčší úspech (príp. úspechy) v tanci?

- 3. miesto na Majstrovstvách Slovenska 2015 v Bratislave a 6. miesto zo 130 tanečníkov na svetovom pohári 2015 v Ostrave.

 

Aký je tvoj najkrajší zážitok so skupinou SONNY?

- Chodenie po súťažiach a finálové umiestnenia.

 

Ty si teraz juniorka. Tešíš sa už do kategórie HVK?

- Nie.

  

Nie? Prečo nie?

- Pretože v HVK to budem mať ťažšie na súťažiach.

 

 Aké sú tvoje plány do budúcna? Chceš sa venovať tancu aj naďalej a profesionálne?

- Tancu sa budem venovať až do HVK, ale potom chcem vyštudovať výšku. A profesionálne - napríklad ako trénerka by som nechcela byť.

 

A čím by si chcela byť?

- Zubárka. :D

 

 :D :D Zubárov je málo. Môžem k tebe chodiť so zubami?

- Jasne.

 

Viem, že tvoj otec sa profesionálne venuje jazdeniu na koni. Ty jazdíš?

- Nie.

 

Ani ťa to k tomu neťahá?

- Nie.

 

Ok. Minulý rok si mala krásny kostým, ktorí všetci veľmi obdivovali. Kto ti ho navrhol a ušil?

- Navrhla mi ho maminka a ušila mi ho naša krajčírka Miška.

 

Akú máš obľúbenú farbu a obľúbené jedlo?

- Zelenú a obľúbené jedlo nemám.

 

Máš obľúbený predmet v škole? Ak áno, aký?

- Čo iné než telesná.

 

Čo rada robíš, keď práve netancuješ?

- Oddychujem alebo idem von s kamoškami.

 

Máš aj nejaký tanečný vzor?

- Áno. Denise Pedersen. Je to HVK-čka z Dánska, poznám ju zo súťaží.

 

Je niečo, čo by si chcela všetkým odkázať?

- Choďte za svojím snom.